...

امور ثبتی و مالیاتی

کسب و کارها برای بقا و رشد خود نیاز دارند با دیگران ارتباط برقرار کنند، این ارتباطات بعد از مدتی پیچیده میشود و برای مدیریت آنها قانون گذار به میان آمده است و با ثبت رسمی شرکتها، ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند برای محافظت از آن، ثبت درآمد و هزینه های شرکت در دفاتر قانونی و پلمپ آنها، مجوزهای فعالیت شرکت و ... به کسب و کارها کمک میکند بتوانند در چهارچوب منظم و قاعده مند در جامعه فعالیت کنند و در مواقع لازم از آنها حمایت میکند.

آکادمی

آموزش مسائل ثبتی و مالیاتی

هر کسب‌وکاری یکسری تکالیف ثبتی و مالیاتی دارد که در صورت عدم انجام بعدا دچار جریمه و مجازاتهای سنگینی می‌شود، ثبت شرکت، تشکیل پرونده مالیاتی، ثبت تغییرات شرکت، پلمپ دفاتر، ارسال معاملات فصلی و ... از جمله‌ی این تکالیف است.

...
راه‌اندازی کسب‌وکار

ثبت شرکت

کسب‌وکارها بعد از مدتی که رشد اولیه‌شان را شروع کردند باید در قالب یکی از انواع شرکت‌های تجاری در بیایند تا از مزایای قانونی این شرکت‌ها بهره‌مند شوند، در این درس به طور کامل به آموزش همه‌ی نکات ثبت شرکت می‌پردازیم.


زمان مطالعه: 15 دقیقه

مطالعه درس
...
حقوق کار، بیمه و مالیات

صفر تا صد مالیات کسب‌وکارها

کسب‌وکارها تکالیف مالیاتی متعددی دارند و در صورت عدم انجام با جریمه‌های بسیار سنگینی مواجه می‌شوند، بنابراین بهتر است از همان ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکار، همه‌ی تکالیف به طور کامل انجام شود، در این درس هرچه درباره مالیات کسب‌وکار لازم دارید آموزش داده شده است.


زمان مطالعه: 11 دقیقه

مطالعه درس
...
حقوق کار، بیمه و مالیات

راهنمای کامل بیمه در کسب‌وکارها

کارفرما و کارمند هر دو باید ماهانه یکسری حق بیمه پرداخت کنند، در این درس به آموزش انواع حق بیمه و همچنین مزایایی که بیمه برای کارمندان دارد می‌پردازیم.


زمان مطالعه: 8 دقیقه

مطالعه درس
خدمات حرفه ای

امور ثبتی و مالیاتی

یک کسب و کار قانونی و مطمئن داشته باشید.

ثبت شرکت

هر کسب و کاری بعد از چندماه که فعالیتش جدی شد باید در قالب یکی از شرکت های رسمی درآید تا بتواند از حقوق قانونی خود برخوردار شود.

ثبت برند

مشتریان شما را با برندتان میشناسند، در تبلیغات، وبسایت و ... برندتان را نمایش میدهید و بعد از مدتی ارزش برندتان افزایش پیدا میکند برای حفاظت از برندتان و جلوگیری از سواستفاده دیگران از آن، باید آن برند را ثبت کنید.

ثبت تغییرات شرکت

هر شرکتی در طول سال بعد از برگزاری جلسات هیات مدیره یا مجمع عمومی عادی یا مجموع فوق العاده و ... یکسری تصمیماتی میگیرد برای اینکه این تصمیمات مورد حمایت قانون گذار باشد باید آنها را ثبت کنید.

کارت بازرگانی

برای واردات و صادرات و یا ثبت برند باید کارت بازرگانی داشته باشید.

پلمپ دفاتر

همه شرکت ها باید تمام حساب و کتاب های خود را در دفاتر قانونی مانند دفتر روزنامه، دفتر کل، ترازنامه و ... ثبت و ضبط کنند، قبل از ثبت، این دفاتر باید توسط اداره مالیات پلمپ و امضا شود.

کد اقتصادی

کد اقتصادی مانند کد ملی هر فرد است، برای انجام امور حقوقی و ... باید این کد را دریافت کرد.

ای نماد

نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد.

مجوز کسب و کار اینترنتی

مجوز کسب و کارهای اینترنتی یک گواهی نامه است که از طرف اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی صادر میشود و نشاندهنده عضویت شما در این اتحادیه صنفی است.

مجوز ستاد ساماندهی

یک نماد دیجیتال است که به رسانه های برخطی که شرایط دریافت آن را داشته باشند اعطا خواهد شد. این لوگو در صفحه اول رسانه ها قابل مشاهده خواهد بود.

خدمات ثبتی

هزینه و تعرفه های قانونی

هزینه های هر کدام از خدمات اعم از هزینه حق الثبت پرداختی به اداره ثبت شرکت ها، هزینه پست، هزینه اوراق، حق الوکاله وکیل، دستمزد کارشناس، هزینه روزنامه رسمی و ... است.

خدمت مدت انجام هزینه

ثبت شرکت

10 تا 15 روز کاری

650 تا 1500 هزارتومان

ثبت برند

45 تا 75 روز کاری

1.5 تا 2.5 میلیون تومان

ثبت تغییرات شرکت

7 تا 14 روز کاری

400 تا 650 هزارتومان

کارت بازرگانی

40 تا 50 روز

2 تا 2.5 میلیون تومان

پلمپ دفاتر

یک روز کاری

150 تا 250 هزارتومان

دریافت ای‌نماد

120 تا 130 روز کاری

500 تا 700 هزارتومان

مجوز اتحادیه کسب‌وکار اینترنتی

120 تا 130 روز کاری

600 تا 900 هزارتومان

مجوز ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی

110 تا 120 روز کاری

500 تا 600 هزارتومان

پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات شما پیرامون امور ثبتی

انجام امور ثبتی مانند ثبت شرکت یک حمایت از کسب‌وکار شما است، به عبارتی با ثبت رسمی یک شرکت مسئولیت شما در مقابل طلبکاران به میزان سرمایه اولیه‌تان است ولی بدون ثبت شرکت مسئولیت شما تضامنی است یعنی هر شریک باید کل طلب را پرداخت کند، انجام سایر امور ثبتی و مالیاتی هم به همین صورت است، بنابراین انجام این امور علاوه بر حمایت از حقوق کسب‌وکار شما باعث جلوگیری از جریمه‌های چند صد میلیونی بعدی می‌شود.

بخش اعظمی از هزینه‌های انجام امور ثبتی و مالیاتی هزینه‌ی قانونی است یعنی دولت از شما دریافت می‌کند و در هر حال باید پرداخت کنید، و این هزینه با توجه به سرمایه شرکت شما، موضوع فعالیت و ... متفاوت است که در بخش‌های بالاتر در همین صفحه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

فرآیند انجام امور ثبتی و مالیاتی با توجه به کارهای اداری متعددی که دارد پیچیده و زمانبر است و در هرکدام متفاوت است که در بخش‌های بالایی در همین صفحه می‌توانید زمان انجام هرکدام را مشاهده کنید.

بله، خودتان هم می‌توانید این امور را از طریق سامانه‌های اداره ثبت شرکت‌ها و یا اداره مالیات انجام دهید ولی با توجه به پیچیدگی‌هایی که این سامانه‌ها دارند بعید است در چندبار اول بتوانید تمام مراحل را به درستی انجام دهید و حتما چندبار به خطا و نقص اطلاعات می‌خورید و کارشناس سامانه به شما اخطار می‌دهد و هر بار باید چند روز معطل باشید و مجدد فرآیند را تکرار کنید، برای همین هم پیشنهاد می‌شود برای اطمینان از انجام کامل و سریع این امور، کار را به متخصصین و کارشناسان باسابقه بسپارید تا بدون خطا در بار اول همه‌ی امور انجام شود تا هم در هزینه‌ها و هم وقت‌تان صرفه‌جویی شود.

به راحتی می‌توانید با ورود به پروفایل‌تان در همین وبسایت دادتیم، وارد بخش درخواست‌ها شده و بر روی درخواست جدید کلیک کنید و درخواستی که می‌خواهید را انتخاب کنید تا بلافاصله پشتیبانی ما از طریق تیکت با شما ارتباط برقرار کنند و فرآیند انجام درخواست شما شروع شود.

خدمات ثبتی

ایجاد یک درخواست ثبتی

انجام امور ثبتی در اداره ثبت شرکت ها و اداره مالیات امری پیچیده و گیج کننده است که حتی کارشناسان حقوقی بعد چند سال فعالیت به ریزه کاری های آن مسلط نمیشوند، کسب و کارها قطعا برای اینکه بعدا دچار مشکلات قانونی نشوند باید انجام امور ثبتی را به وکلای متخصص ثبتی بسپارند.

سفارش